Tuesday, June 3, 2014


გაკვეთილის თემა
გ.ლეონიძის,,მარიტა’’(ბრბოს ფსიქოლოგია)
სწავლების საფეხური
საბაზო
კლასი
მე-9
მოსწავლეთა რაოდენობა
29
განსაკუთრებული საჭიროების მქონე
0
გაკვეთილის მიზანი
ა)შეძლონ ძირითადი პრობლემისა და იდეის გამოკვეთა.ბ)შეძლონ ავტორის მიზანდასახულობის განსაზღვრა.გ)განუვითარდეთ ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნება.დ)შეძლონ,როგორც ზეპირი,ისე წერილობითი მსჯელობა.
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები/ინდიკატორები
IX.I(ისმენს,მსჯელობს აუდიტორიის წინაშე.)
IX.3(ამოიცნობს ენობრივ მახასიათებლებს.)
IX.10(წერილობით გადმოსცემს )მახასიათებლებს.)
IX.13(მიმათავს წერის სტრატეგიებს).
აქტივობა და დრო
აქტივობა 1-კლასის ორგანიზება(1წთ)
აქტივობა2-Aფაზა-(გამოწვევა)-ვუჩვენებ ეპიზოდს ფილმიდან,,ნატვრის ხე’’(ჩაქოლვის ეპიზოდი)4წთ).აქტივობა3-სიღრმისეული წვდომა)
წინარე ცოდნაზე დაყრდნობით (შესწავლილი აქვთ,,ეშმაკის ქვა“,სარჩობელაზედ“)იციან ლე-ბონის წერილი,,ბრბოს ფსიქოლოგია’’-დავსვამ შეკითხვებს.მაგ:1)რა განასხვავებს ბრბოს ადამიანისგან?2)ვის მხარეზეა სიმართლე?3)ახერხებს თუ არა ცალკეული პიროვნება დაუპირისპირდეს ბრბოს?(10წთ)
4აქტივობა-ვკითხულობთ(ხმამაღლა) მოთხრობის ბოლო ეპიზოდს-მარიტას დასჯა...და მოსწავლეებს ვთხოვ ყურადღება გაამახვილონ პერსონაჟთა მხატვრულ სახეებზე..(10წთ) 5აქტივობაCფაზა-რეფლექსია-მოსწავლეებს ვთხოვ წერილობით იმსჯელონ ციციკორეს მხატვრულ სახეზე(7წთ)6აქტივობა-რამდენიმე მოსწავლეს წავაკითხებ შესრულებულ დავალებას.(6წთ)
7 აქტივობა-საშინაო დავალება:ყურადღებას გავამახვილებთ მხატვრულ ხერხებსა და ლექსიკურ ერთეულებზე დაკვირვებას.მიეცემათ შესაბამისი დავალება(ტექსტზე დაყრდნობით)
შეფასება
ჰოლისტური მეთოდით.(იხ.დანართში)
რესურსები
კომპიუტერი,პროექტორი,წიგნი,რვეული

No comments:

Post a Comment