გაკვეთილის თემა
|
გ.ლეონიძის,,მარიტა’’(ბრბოს ფსიქოლოგია)
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო
|
კლასი
|
მე-9
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
29
|
განსაკუთრებული საჭიროების მქონე
|
0
|
გაკვეთილის მიზანი
|
ა)შეძლონ ძირითადი პრობლემისა და იდეის გამოკვეთა.ბ)შეძლონ ავტორის მიზანდასახულობის განსაზღვრა.გ)განუვითარდეთ ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნება.დ)შეძლონ,როგორც ზეპირი,ისე წერილობითი მსჯელობა.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები/ინდიკატორები
|
IX.I(ისმენს,მსჯელობს აუდიტორიის წინაშე.)
IX.3(ამოიცნობს ენობრივ მახასიათებლებს.)
IX.10(წერილობით გადმოსცემს )მახასიათებლებს.)
IX.13(მიმათავს წერის სტრატეგიებს).
|
აქტივობა და დრო
|
აქტივობა 1-კლასის ორგანიზება(1წთ)
აქტივობა2-Aფაზა-(გამოწვევა)-ვუჩვენებ ეპიზოდს ფილმიდან,,ნატვრის ხე’’(ჩაქოლვის ეპიზოდი)4წთ).აქტივობა3-სიღრმისეული წვდომა)
წინარე ცოდნაზე დაყრდნობით (შესწავლილი აქვთ,,ეშმაკის ქვა“,სარჩობელაზედ“)იციან ლე-ბონის წერილი,,ბრბოს ფსიქოლოგია’’-დავსვამ შეკითხვებს.მაგ:1)რა განასხვავებს ბრბოს ადამიანისგან?2)ვის მხარეზეა სიმართლე?3)ახერხებს თუ არა ცალკეული პიროვნება დაუპირისპირდეს ბრბოს?(10წთ)
4აქტივობა-ვკითხულობთ(ხმამაღლა) მოთხრობის ბოლო ეპიზოდს-მარიტას დასჯა...და მოსწავლეებს ვთხოვ ყურადღება გაამახვილონ პერსონაჟთა მხატვრულ სახეებზე..(10წთ) 5აქტივობაCფაზა-რეფლექსია-მოსწავლეებს ვთხოვ წერილობით იმსჯელონ ციციკორეს მხატვრულ სახეზე(7წთ)6აქტივობა-რამდენიმე მოსწავლეს წავაკითხებ შესრულებულ დავალებას.(6წთ)
7 აქტივობა-საშინაო დავალება:ყურადღებას გავამახვილებთ მხატვრულ ხერხებსა და ლექსიკურ ერთეულებზე დაკვირვებას.მიეცემათ შესაბამისი დავალება(ტექსტზე დაყრდნობით)
|
შეფასება
|
ჰოლისტური მეთოდით.(იხ.დანართში)
|
რესურსები
|
კომპიუტერი,პროექტორი,წიგნი,რვეული
|
Tuesday, June 3, 2014
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment