Monday, June 2, 2014

აკვეთილის თემა გურამ დოჩანაშვილი: ,,კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა"
სწავლების საფეხური/კლასი/საგანისაშუალო/XI კლ./ქართული ლიტერატურა
მოსწავლეთა რაოდენობა                                           25
გაკვეთილის მიზანიმოსწავლე გააანალიზებს ნაწარმოებს იდეის, თემისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით. შეძლებს პრეზენტაციის წარმართვას
მისაღწევი შედეგები (საგნობრივი სტანდარტი)ქართ.XI.4. მოსწავლე იყენებს ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიებს საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს
ქართ.XI.5. მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს სხვადასხვა პერიოდის ტექსტებს მათში ასახული ინფორმაციის, თემების,იდეების  და პრობლემატიკის თვალსაზრისით
თანმიმდევრობა
საკლასო მენეჯმენტი
დრო
  • ინსტრუქცია                   /დრო 2წთ/
/მასწავლებელი  მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის მიზანს, შეფასების ფორმებს. მოსწავლეებს ანიჭებს ნომრებს №1; №2;№3;№4 და შესაბამისად ქმნის 4 სამუშაო ჯგუფს;თითოეულ ჯგუფს სამუშაოდ აძლევს ტექსტის სხვადსხვა ნაწილს. ავალებს მათ წაიკითხონ ტექსტი, დაასათაურონ, მონიშნონ ძირითადი ადგილები , გადაიტანონ საპრეზენტაციო ფორმატზე და წარმოდგინონ ნამუშევრები)
  • ტექსტზე მუშაობა    /დრო 10წთ/
/მოსწავლეები მუშაობენ ჯგუფურად, ინსტრუქციის შესაბამისად/
  • პრეზენტაცია                    /დრო 7წთ/
/პრეზენტატორები კლასის წინაშე წარადგენენ თავიანთი ჯგუფების ნამუშევრებს/
  • მცირე დისკუსია  /დრო 6წთ/
/მოსწავლეები თითოეულ პრეზენტატორს პრეზენტაციის შემდეგ მიმართავენ შეკითხვებით: სავარაუდოდ:,,რატომ შეარჩიეს ტექსტის ამ ნაწილისათვის ეს სათაური? ისაუბრეთ პერსონაჟების ბუნების, მსოფლმხედველობისა და ღირებულებების ირგვლივ! დაახასიათეთ მთავარი პერსონაჟი! როგორ განმარტავს ლიტერატურის მნიშვნელობასა და აუცილებლობას მთავარი პერსონაჟი?/
  • სატელევიზიო სპექტაკლის ჩვენება 
 /დრო 10წთ/
/მასწავლებელი მოსწავლეებს უჩვენებს ნაწყვეტს  სატელევიზიო სპექტაკლიდან,,კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა"
  • სპექტაკლის განხილვა   /დრო 5წთ/
/სპექტაკლის დასრულების შემდეგ თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს ე.წ.,,შთაბეჭდილებების  დღიურს"/
  • რეზიუმე      /დრო 3წთ/
/მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილის თემას, საუბრობს  ნაწარმოების ავტორის, ნაწარმოების ხასიათისა და მთავარი პერსონაჟის შესახებ/
  • შეფასება/საშინაო დავალება    /დრო 2წთ
/თითოეული ჯგუფი ,,თვითშეფასების ფურცლის" საშუალებით აფასებს საკლასო აქტივობებში მათ მონაწილეობას. მასწავლებელი აფასებს როგორც ჯგუფებს, ასევე ინდივიდებს საგაკვეთილო პროცესში აქტიური მონაწილეობისათვის;
მომდევნო გაკვეთილისათვის მოსწავლეები მოიძევენ ინფორმაციას გურამ დოჩანაშვილის შესახებ/
შეფასებაგანმავითარებელი;
განმსაზღვრელი;
საგანმანათლებლო რესურსები(მეთოდი,,მოზაიკა";) სახელმძღვანელო; მარკერები, საპრეზენტაციო ფორმატები, ვიდემასალა (სატელევიზიო სპექტაკლიhttp://youtu.be/9irgUQ4k_CI ) პროექტორი; კომპიუტერი

No comments:

Post a Comment